PRACA DOMOWA
Jeżeli mają Państwo możliwość pomóc dzieciom (np. rodzeństwo lub Państwo znają angielski) proszę zaangażować :) To jeszcze maluchy, wymagają często wsparcia. Jeżeli jest pomoc Rodzica/Rodzeństwa - proszę śmiało robić więcej zadań niż tutaj dałam!
Jeżeli Państwa dziecko NIE RADZI sobie z tymi zadaniami - proszę o KONTAKT. Proszę się nie martwić - nie wyrzucę z grupy, nie dam na niższy poziom, postaram się wytłumaczyć zadanie, podrzucić linki, które przećwiczyć, aby mogli zrobić coś w ćwiczeniach.
OODANIE/SPRAWDZENIE PRACY
MOŻNA ODDAĆ/ODEBRAĆ SPRAWDZONE W GODZINACH 15:00 - 18:30 od poniedziałku do piątku w siedzibie szkoły.
- Uzupełnione zeszyty ćwiczeń z rozdziału 1 proszę mi przy okazji podrzucić w godzinach 14:50-18:50 od poniedziałku do piątku! Drzwi będą otwarte, proszę zostawić w korytarzu na stole :) Sprawdzę, co tam popisali i wtedy zaznaczę ćwiczenia z rozdziału 2.
Rozdział 1
- codzienne czynności
- godziny
- cyfry do 100 (powtórka)
Gry utrwalające:
Codzienne czynności:
Cyfry do 100:
GRY:
Godziny:
Like/Likes
(Po SHE/HE będzie s :)
Filmy:
Filmy/Piosenki (interaktywne i inne):
Rozdział 2
- zawody
- miejsca pracy
- works/work, do/does w pytaniach
Gry utrwalające:
- zawody1
- zawody2
- zawody3
- zawody - pamięć
- miejsca pracy1
- zawody (opis)
- miejsca (opis)
- zawody (pytania)
- słówka z czytanki (trudne!)
Gramatyka:
Inne:
PIOSENKI:
- Zawody
- Zawody 2
- Jobs song DEK
- Jobs (What do you want to be?)
- Jobs (Steve and Maggie)
- JOBS Where does he work?
- JOBS Where does he work2?
- JOBS Whose tools are these?
- JOBS Guessing game!
GRY:
-
Zawody (opis) ww
- Zawody2 ww
- Zawody (memory)
- Jobs (zawody - Fast English Voc Game)
- Jobs (esl games)
- Jobs (gamestolearnenglish)
- Describer (przeczytaj i zgadnij - trudne!)
- ESL Games (jobs, places)
PIOSENKA:
UNIT 3
obowiązki domowe:
- Obowiązki domowe
- obowiązki domowe (odwróć kartę)
- Słownictwo1 (podstawowe:)
- Słownictwo podstawowe (KOSMITA)
- Słownictwo podstawowe SERCA
- słownictwo (trudne)
- słownictwo (trudne) BALONY
Have to/has to (musieć)
- Have to/has to WW
- Have to/has to2 WW
- Jungle (przypomnienie z dodawaniem "s")
- Do you have to... (SPEAKING)
Inne:
UNIT 4
zwierzęta/środowisko naturalne
- zwierzęta- środowisko naturalne
- słownictwo u4 part1
- słownictwo u4 czytanka
- środowisko naturalne 2
- cz. ciała zwierząt memory
- cz. ciała zwierząt1
- czynności
- Opisz zwierzę
- zgadnij zwierzę (opis)
- Opisz zwierzę 2
- zgadnij wg opisu
- quiz- habitats
Gramatyka:
have got-ma
can -potrafi
is - jest
CAN:
- Animals (actions)
- Can/Can't actions
- Can/Can't (animals)
- Can't can't (sports, actions)
- Can you... (monsters)
- Alphabet ZOO
- Szop
- can, can't (filmik)
- Can śmieszne zwierzątka
- Can rabbits
- Can (funny cats)
- Actions (memory)
- can/can't WW
- Animals (actions) MOVIE ISL
Inne:
UNIT 5 (pogoda, czas przeszły was/were)
Pogoda
- słownictwo podstawowe ww
- słownictwo (czytanka) ww
- układanie zdań (pogoda) ww
- weather ww
- weather ww2
- what's the weather like ww
- pogoda pisanie
Inne ćwiczenia:
- Weather (guessing game) (youtube)
- How's the weather? (youtube)
- How the weather? 1
- How's the weather2?
- Weather types Quiz
- Weather LEO
- Weather (memory)
- Weather (memory2)
- Weather (esl games)
- Extreme weather
- Pogoda ww1
- Pogoda ww2
- Pogoda (memory)
- Weather (wheel - drużynowe)
Interaktywne filmy:
Czas przeszły (was/were)
was -l.poj. (byłem, była, było)
were l.mn. (byliśmy, byliście, byli)
- was/were wszystkie osoby ww
- was/were ww1
- was/were 2ww
- was/were trudne ww
- Speaking WAS/WERE (animals!)
Filmy:
- was/were Pip the Dog
- Minions
- Princess and the Frog (was/were)
Unit 6 (Food and Senses, jedzenie i zmysły); czas teraźniejszy (Present Simple)
Write a comment